zaterdag 12 januari 2008

ja lieve vrienden en vriedinnen en familie.


ja vrienden en vriedinnen en familie, ik kon het niet laten om even weer na de baan tegaan.
ik wert daar liefde vol ontvangen, en het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
gelukig heeft willem geen foto gemaakt dat ik weer een Discus in de hand had en die even weg wilde werpen.
maar teun zei teggen mij ik mag niet eerder gooien dat bas er toestemnig voor geeft, je mag van mij pas over 4 week weer licht beginnen.
ze waren erg trots op mij dat ik al zo ver had geschopt.
maar teune wil dat ik het echt rustig aan doe, en ik het hem moest beloven, anders dee hij het voor mij hahahaha, wat een lieve trainer heb ik tot he, die pas ook al goed op mij, net zo als hilda en bas en van der duin.
maar ze bedoelen het wel goed na mij.
en dat wadeer ik zo in hun, top mensen zijn dat voor mij.
die mensen hebben meer dan een dankje wel verdiend.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heeeeeeeeeey zus

goedzo teun ze moet rustig aan doen
bedankt dat je zo op me zus past moet ook wel want die gaat gewoon door.
maar zus je doet het echt geweldig ben erg trots op je hoe je zo door gaat love ya dikke tuut op snuut van ons allemaal hier

groetjes je zussie jacqueline

Anoniem zei

hey willy

ik ben enorm trots op je dat je zo vecht maar goed ik weet niet beter je bent altijd vechter geweest lieverd ga zo door heel veel liefs van je

jeugd vriendin nienke