vrijdag 11 januari 2008

hoe vind jullie dit dan lieve vrienden en vriendinnen en familie.

hilda en ik buiten in de natuur heerlijk aan het nordic walken.
ik heb hilda hier ook mee aan gestoken.
en hilda is vandaag ook jarig, 11 januarie dus, ik heb het nu in mijn agenda staan kan ik dat nooit meer vergeten.
wand hilda en ik zijn nu hele goede vriendinnen geworden.
en ik heb heel veel aan haar te danken, maar ook aan van der duin en bas en ook zekker patrica en debbie en ellie en zo kan ik wel door gaan, maar dit zijn voor mij de belangrijkste mensen voor mij.


en hoe vinden jullie dit dat ik al zo ver ben, wel even zonder krukken maar met nordic walking stokken.

en dat gaat me goed af, nog even lieve vrienden en vriendinnen en familie.

dan sta ik weer op de baan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi lieverd.

Geweldig wat ik nu weer zie en zoals je vooruit gaat .... jij bent een hele sterke vrouw .... en denk veel aan je als je er niet bent ... wens je veel plezier daar lief ... en zie elke keer dat je sterker wordt ... ga zo door en meen alles wat ik zeg ... maar dat weet je wel van mij .... heel veel liefs van mij en een dikke kusss mee xxxx Heike