vrijdag 21 december 2007

dit zijn hele lieve mensen waar ik veel voor doe

dit is me. vrouw pater en ze is hondertjaar.
en ze is heel lief, en ik maak voor haar vaak haar brood of een kopje koffie of wat ze maar wil hebben.
dit is simon de man van emmie, en dit is zo'n lief stel, waar je veel lol mee kan beleven.
simon komt 2 x per dag bij zijn vrouw, wand hij wil alles zien wat zijn vrouw leert.
en dit is emmie, een vrouw waar je veel lol mee kan beleven.
ze weet heel goed wat ze wil, en ook wat ze niet wil.
en ze heeft mijn hart gestollen.
en we dekken elke dag de taffel en je mag haar niks uit de handen pakken wand dat vind ze echt niet leuk.
dus een top vrouw.
en dit is johanna, mijn slaap genootje.
en zei is een vrouw waar ik van ben gaan houden, ik zie haar als een moedertje voor mij.
en ik wil haar niet weer uit het oog verliesen.]
ook zij heeft mijn hart gestollen, en dat zit erg diep van binnen, ik zal er heel veel moeite me hebben als ik ver goed na huis zou gaan.
en haar ook erg gaan missen.

Geen opmerkingen: